AsserJournaal
 
 
Voorpagina -> Ingezonden -> INGEZONDEN: Fors bedrag betalen bij inschrijving
Ingezonden 26/09/2005 11:08

Ingezonden***

Een reactie op ons artikel van 23 september:


PvdA wil af van kamperen
bij stadhuis voor uitgifte kavels


van de heer Fokko Meijer

Fors bedrag betalen
bij inschrijving

Meermalen heb ik geageerd tegen de manier waarop kavels in de gemeente Assen worden uitgegeven.
Bij het zoeken naar een geschikte kavel is het reeds drie keer gebeurd dat bij uitgifte van nieuwe kavels ondergetekende in het buitenland verbleef en dus niet op de hoogte was van de uitgifte.
Jammer dat er nu wel ineens aan een andere manier wordt gedacht.
Samenvattend:
1. 100% voor uitgifte d.m.v. loting
2. Fors bedrag laten  betalen bij
   inschrijving. Bij aankoop kavel verrekenen.

Met vriendelijke groeten,

Fokko meijer
Assen

Dit artikel afdrukken Reageren op dit artikel


20 november 2005

Deze dag in de krant


Uw reclame hier?

WebTactics - Hosting en WebDesign



Naar boven