|
Ingezonden***
Een reactie op ons artikel van 23 september:
PvdA wil af van kamperen
bij stadhuis voor uitgifte kavels
van de heer Fokko Meijer
Fors bedrag betalen
bij inschrijving
Meermalen heb ik geageerd tegen de manier waarop kavels in de gemeente Assen worden uitgegeven.
Bij het zoeken naar een geschikte kavel is het reeds drie keer gebeurd dat bij uitgifte van nieuwe kavels ondergetekende in het buitenland verbleef en dus niet op de hoogte was van de uitgifte.
Jammer dat er nu wel ineens aan een andere manier wordt gedacht.
Samenvattend:
1. 100% voor uitgifte d.m.v. loting
2. Fors bedrag laten betalen bij
inschrijving. Bij aankoop kavel verrekenen.
Met vriendelijke groeten,
Fokko meijer Assen

|