AsserJournaal
 
 
Voorpagina -> Nieuws -> Dronken achter stuur * Betonmolen gestolen
Nieuws 20/09/2005 15:26

Assenaren dronken teveel maar gingen toch achter het stuur

 

ASSEN –Maandagnacht werd op de Vredeveldseweg een 43-jarige automobilist uit Assen gecontroleerd.
Hij blies bijna 1,2 promille, ruim twee keer te veel, en kreeg een dagvaarding mee.

Zondagnacht haalde politie een 37-jarige Assenaar van de A28 omdat hij de indruk maakte niet helemaal jofel te rijden.

Ook hij moest blazen en scoorde 0,6 promille, net iets boven het toegestane en dat leverde hem een dagvaarding op.


.

Oranje betonmolen van oprit weggehaald

ASSEN -
Zondagnacht werd een oranje betonmolen gestolen die op de oprit van een woning aan de Hietlanden in Peelo stond. De 51-jarige bewoner deed van deze diefstal aangifte.

Dit artikel afdrukken Reageren op dit artikel


20 november 2005

Deze dag in de krant


Uw reclame hier?

WebTactics - Hosting en WebDesign



Naar boven