|
Assenaren dronken teveel maar gingen toch achter het stuur
ASSEN –Maandagnacht werd op de Vredeveldseweg een 43-jarige automobilist uit Assen gecontroleerd.
Hij blies bijna 1,2 promille, ruim twee keer te veel, en kreeg een dagvaarding mee.
Zondagnacht haalde politie een 37-jarige Assenaar van de A28 omdat hij de indruk maakte niet helemaal jofel te rijden.
Ook hij moest blazen en scoorde 0,6 promille, net iets boven het toegestane en dat leverde hem een dagvaarding op.
.
Oranje betonmolen van oprit weggehaald
ASSEN - Zondagnacht werd een oranje betonmolen gestolen die op de oprit van een woning aan de Hietlanden in Peelo stond. De 51-jarige bewoner deed van deze diefstal aangifte.

|