AsserJournaal
 
 
Voorpagina -> Ingezonden -> INGEZONDEN; Zwemmen in De Smelt. Voordeeltjes nooit gezien
Ingezonden 18/09/2005 23:35

Ingezonden***


Zwemmen in De Smelt blijft de gemoederen bezighouden, zo blijkt uit deze reactie op het artikel


3 X is scheepsrecht.
Huiswerk toch overdoen?


van de heer K.Muller

Voordeeltjes heb ik
nog nooit gezien

Even een hele korte mededeling voor de Assenaren: Sinds het moedwillig over de kop helpen van De Wilg door de gemeente  zwem ik niet meer.
Tot dan was ik, als ik de tijd had in de zomer, hele dagen in De Wilg. Ik had, net als vele Assenaren, een abonnement.
Het is gewoon opeens 10 keer zo duur geworden.
In 1989 kon je voor fl 2.50 een hele dag in het zwembad vertoeven en nu kost een uur het dubbele.
Ik zwem niet meer.
Voordeeltjes voor inwoners om te zwemmen in het nieuwe bad heb ik nog nooit gezien.


K.Muller,

Assen

Dit artikel afdrukken Reageren op dit artikel


20 november 2005

Deze dag in de krant


Uw reclame hier?

WebTactics - Hosting en WebDesign



Naar boven