AsserJournaal
 
 
 
Voorpagina -> Ingezonden -> INGEZONDEN. Henny van der Most weer lachende derde???
Ingezonden 07/05/2005 11:13

Ingezonden***

Ons artikel van 4 mei:

 

Raad onder tijdsdruk op weg
naar besluit  Cultureel Kwartier

 

leverde de volgende reactie op :

Henny van der Most weer lachende derde ???


Zo langzamerhand krijg ik een beetje het idee dat er in "politiek Assen" en dan met name bij de wethouder, weer een prestige spelletje aan de gang is. Krijgen we hier te maken met een nieuw Cultureel Kwartier voor de burgers van Assen en omstreken, of is het weer hetzelfde oude liedje in Assen en gaat het erom welke politicus zijn zin krijgt? Het angstige gevoel bekruipt mij, dat de heer Verdegem hier weer óp en óm eigen titel strijdt. Laten we niet vergeten dat hij een volksvertegenwoordiger is (geldt natuurlijk voor heel politiek Assen) en dus de mening van de Assenaar voor mij van veel groter belang is, dan het wel of niet winnen van dit politieke gevecht door de heer Verdegem. Als het allemaal zo doorgaat, zie ik het er van komen dat een jaar of twee na het openen van de deuren van het nieuwe Culturele Kwartier, in welke vorm dan ook, de heer Van der Most uit Slagharen weer een koopje heeft. In dat geval wil ik de heer van der Most graag die symbolische euro cadeau doen. Wat mij dan misschien ooit nog eens van pas kan komen...Oh nee, nu denk ik al net als de wethouder en zijn (overigens weinige) vrienden.


Nieuwe Kolk voor en dóór de Assenaren ???

 

Arnold Boer

Assen

 

 

Dit artikel afdrukken Reageren op dit artikel


29 mei 2005

Deze dag in de krant


Uw reclame hier?

WebTactics - Hosting en WebDesign



Naar boven