AsserJournaal
 
 
 
Voorpagina -> Nieuws -> Vandaag (donderdag) wordt geen huisvuil opgehaald.
Nieuws 02/03/2005 22:39

Vrijdag geen grof vuil en oud papier

buiten zetten. Volgende week grijze in

plaats van groene containers plaatsen

Ook vandaag (donderdag) wordt

er geen huisvuil opgehaald


ASSEN
- Ook vandaag (donderdag) wordt er geen huisvuil opgehaald. Het werk van de milieuwerkers zal nog te veel hinder ondervinden van de hevige sneeuwval van woensdSneeuw over Assen, winter 2005ag en van wat er in de nacht nog is gevallen.

De grijze containers kunnen volgende week op de gebruikelijke inzameldag in plaats van de groene container worden aange-boden.  Eventueel extra afval mag in zakken naast de container worden ge-plaatst. In verband met de weersvoor-spellingen wordt deze week geen oud papier en grof vuil opgehaald.

De inwoners worden via de ge-meentelijke website geïnformeerd of de huisvuilinzameling op vrijdag weer normaal gaat functioneren. Het Milieupark aan de Van Doornestraat is vandaag (donderdag) weer gewoon geopend.

 

Dit artikel afdrukken Reageren op dit artikel


15 maart 2005

Deze dag in de krant


Uw reclame hier?

WebTactics - Hosting en WebDesign



Naar boven